اس تصویر میں آپ کو سب سے پہلے کیا نظر آیا؟ جانیے اپنے بارے میں

1 month ago 30

مختلف پہیلیاں اور معمے حل کرنا دماغ کے لیے بہترین ورزش ہوسکتی ہے، ماہرین کا کہنا ہے کہ دماغی طور پر فعال رہنے اور مختلف دماغی بیماریوں سے بچنے کے لیے مختلف دماغی مشقیں کرتے رہنا چاہیئے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ جس طرح جسم کو ورزشوں کی مدد سے چاک و چوبند رکھا جاتا ہے اسی طرح دماغ کو بھی چاک و چوبند رکھنے کے لیے ضروری ہے کہ اس سے کام لیا جائے۔

اس کا سب سے آسان حل مختلف پہیلیاں بوجھنا، معمے حل کرنا اور حساب کی آسان مشقیں کیلکولیٹر کی مدد کے بغیرحل کرنا ہے۔

اسی حوالے سے دماغ کی اس ورزش کے لیے یہاں آپ کو ایک مشق دی جارہی ہے۔ نیچے موجود تصویر کو دیکھیں اور بتائیں کہ اس میں آپکو سب سے پہلے کیا نظر آیا؟

optical illusion

ایک تصویر میں چہرے کے اندر کتنے چہرے پوشیدہ ہیں۔ اس پہیلی کی سب سے اہم بات یہی ہے کہ آپ سب سے پہلے کس تصیرر پر فوکس کرتے ہیں۔

یوکرینی آرٹسٹ اولیگ شوپلائیک کی یہ تصویر سوشل میڈیا پروائرل ہورہی ہے، اس آرٹسٹ کی وجہ شہرت نظر اور دماغ کو چکرا دینے والی تصاویر تخلیق کرنے سے ہی ہے۔

اس ایک مجموعی تصویر میں چار تصاویر چھپی ہوئی ہیں لیکن اہم بات یہ ہے کہ آپ پہلے کیا دیکھتے ہیں؟

خاتون :
اگر آپ کی نظر پہلے اس خاتون پر پڑتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے رومانوی رشتے میں خوف کا شکار ہیں۔ محبت کے بارے میں آپ کا تجربہ خوشگوار نہیں۔

optical illusion

فوجی :
اگر آپ سب سے پہلے فوجیوں کو دیکھتے ہیں تو یہ جان لیں کہ محبت کے بارے میں آپ نے اپنے خواب کی بہترین ظاہری شکل کو برقرار رکھنا ہے۔

فوجی مستعد رہنے کی علامت ہوتے ہیں، اب وقت آگیا ہے کہ آپ اپنا دفاع خود بہتر طور پر کرسکتے ہیں اور اس حقیقت کو ماننا پڑے گا کہ آپ کا دوست گندے بالوں یا کھردری داڑھی کی وجہ سے آپ کا ساتھ نہیں چھوڑے گا۔

گھوڑا
اگر آپ تصویر میں سب سے پہلے گھوڑے کو دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ محبت کے بارے میں آپ اپنے ڈراؤنے خواب کو مسترد کرچکے ہیں، یہ ایک عام سا خوف ہے اور اس سے نمٹنے کا واحد طریقہ یہی ہے کہ اسے نظر انداز کردینا چاہیے۔

optical illusion

پس منظر میں نظر آنے والے فوجی
اگر آپ اس تصویر کے پس منظر میں نظر آنے والے فوجیوں کو دیکھ رہے ہیں تو سمجھ لیں کہ آپ محبت میں مبتلا ہونے کا ڈراؤنا خواب دیکھ رہے ہیں جس میں آپ اپنے محافظ کو بھی پیچھے چھوڑ دیتے ہیں۔

تو بتایئے!! آپ نے اس تصویر میں سب سے پہلے کیا دیکھا؟

Comments

Read Entire Article