’ایم کیو ایم اب تک ایک فون کال کا انتظار کررہی ہے‘

1 month ago 46

کراچی: پی ٹی آئی رہنما اور سابق گورنر سندھ عمران اسماعیل کا کہنا ہے کہ ایم کیو ایم اب تک ایک فون کال کا انتظار کررہی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’الیونتھ آور‘ میں پی ٹی آئی رہنما عمران اسماعیل سے سوال کیا گیا کہ ایم کیو ایم پاکستان حکومت سے الگ کیوں ہوگئی۔

عمران اسماعیل نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ ایم کیو ایم پاکستان کو ایک فون کال کا انتظار تھا جو نہیں آئی میں سمجھتا ہوں یہ اب تک فون کال کا انتظار کررہے ہیں جس میں بتایا جائے گا کہ کس طرف جانا ہے۔

انہوں نے کہا کہ خالد مقبول اعتراف کرچکے ہیں ہم نے سب سے زیادہ معاہدے پرعملدرآمد کیا ہے اور آج تک کسی حکومت نے ایم کیو ایم کے ساتھ معاہدے پرعملدرآمد نہیں کیا۔

پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ حکومت سےعلیحدگی پر کئی ایم کیوایم رہنما بھی راضی نہیں تھے جبکہ پی پی اور ایم کیو ایم کا اتحادغیر فطری اورسمجھ میں نہ آنے والا ہے، پی ٹی آئی آج کراچی کی سب سے بڑی اسٹیک ہولڈر ہے۔

عمران اسماعیل کا کہنا تھا کہ امید ہے ایم کیوایم ملکی مفاد میں کوئی بہترفیصلہ کرے گی کیونکہ یہ تو مہنگائی جیسے مسائل کا کہہ کر الگ ہوگئے تھے۔

انہوں نے کہا کہ امید ہے کہ ایم کیو ایم سیاسی وقار اور عوام کے مسائل کے حل کے لیے کوئی فیصلہ جلد کرے گی اور یہ جو بھی فیصلہ کریں گے ہم انہیں ویلکم کریں گے۔

Comments

Read Entire Article