‘میر جعفر کی بات واضح طور پر نواز شریف کے لیے تھی’

1 month ago 74

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فیصل واوڈا نے کہا ہے کہ ہم جب کچھ کہہ دیں تو تھوک کر چاٹتے نہیں، میرجعفر کی بات واضح طور پر نوازشریف کے لیے ہی تھی۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں میزبان کاشف عباسی کے ساتھ گفتگو کرتے ہوئے پی ٹی آئی رہنما فیصل واوڈا نے کہا کہ ہم نے فوج کو ہمیشہ عزت دی اوراس کی قربانیوں کو سراہا ہے، عمران خان نے کہا کہ فوج کی وجہ سے پاکستان کے 3 ٹکڑے نہیں ہوئے، ہم کل کچھ کہہ کر، مزاحمت کرکے مفاہمت کرکے تھوک کرچاٹیں گے نہیں، میرجعفر کی بات واضح طور پر نوازشریف کے لیے ہی تھی۔

فیصل واوڈا نے مزید کہا کہ نوازشریف اور مریم نواز نام لےکر تنقید کیا کرتے تھے، خواجہ آصف جو آج عمران خان کو سیکیورٹی رسک کہتے ہیں وہ ان بیانات پر نواز شریف کو کیا کہیں گے؟ عمران خان اقتدار کی نہیں پاکستان کی غیرت کی جنگ لڑ رہے ہیں، آج قوم بھی اپنی غیرت کیلئے باہر نکل آئی ہے۔

پی ٹی آئی رہنما کا یہ بھی کہنا تھا کہ ہم نے کبھی سپریم کورٹ اور ججز کا نام لے کر تنقید نہیں کی، آج بھی سپریم کورٹ کے ججز کی عزت واحترام کرتے ہیں، اتوار کے دن تو اسکول بھی نہیں کھلتے عمران خان اس پر تنقید کررہے ہیں، ہمارے ملک میں انصاف کا نظام اتنا تیز نہیں اسی لیے سوال اٹھتے ہیں، ہمارے لیے تو وفائیں اوروعدے بھی بدل جاتے ہیں، قانون بھی بدل جاتا ہے، انصاف بھی بدل جاتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ چیف الیکشن کمشنر کے اختیارات جج کے ہوتے ہیں، چیف الیکشن کمشنر نے سپریم کورٹ کے احکامات کو بائی پاس کیا، یوسف گیلانی کے بیٹے کی ویڈیو آئی الیکشن کمیشن نے ایکشن نہیں لیا، ووٹ کوعزت دینے کےبیانیے کا مقصد تو کچھ اورہی نکل رہا ہے، آئین شکن آج قوم پر مسلط کردیئے گئےہیں۔

فیصل واوڈا نے کہا کہ ہمارے دور میں نوازشریف کی میڈیکل رپورٹس غلط بنیں، آج بھی کہتا ہوں میں اور فواد چوہدری تھے جنہوں نے نواز شریف کے ملک سے باہر جانے کی مخالفت کی تھی، کابینہ کے علاوہ بھی لوگ تھے جو کہتے تھے نواز شریف کو جانے دیں، ان کو باہر بھیجنے کے حامی وہ لوگ بھی تھے جو کہتے تھےیہ مرجائیں گے۔

Comments

Read Entire Article