شوکت ترین کی آئی ایم ایف کو پٹرولیم قیمتوں میں اضافہ کی یقین دہانی کی تردید

4 months ago 48

اسلام آباد : سابق وزیر خزانہ شوکت ترین نے آئی ایم ایف کو جون سے پہلے پٹرولیم قیمتوں میں اضافہ کی یقین دہانی کی تردید کر دی۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیر خزانہ شوکت ترین نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا ہے کہ آئی ایم ایف کو پیٹرولیم قیمت میں جون سے پہلے اضافے کی یقین دہانی نہیں کرائی، جس کی میں پہلے بھی تردید کرچکا ہوں، اس کےبرعکس سبسڈی کی ادائیگی سے متعلق طریقہ کار دیا۔

شوکت ترین نے مزید لکھا کہ مفتاح صاحب اب آپ پاکستانی عوام پر بوجھ نہ ڈالیں اور تسلیم کریں پاکستان تحریک انصاف حکومت کی پالیسی درست تھی ۔

I have already refuted that I gave assurance to IMF to increase petrol/diesel prices before June 2022. On the contrary we gave the method how to pay for the subsidy. Now Miftah Sahib you should not burden the citizens of this country and accept PTI govt was right in their policy

— Shaukat Tarin (@shaukat_tarin) May 6, 2022

گذشتہ روز وفاقی وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل نے کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا تھا کہ پی ٹی آئی حکومت آئی ایم ایف کیساتھ جون سے قبل پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کا وعدہ کر چکی ہے۔

مفتاح اسماعیل کا کہنا تھا کہ عمران خان کے معاہدے کے تحت پیٹرول کی قیمت245روپے ہونی چاہیے تھی، پیٹرول کی قیمت بڑھنے کے اثرات اشیائے خورد ونوش پر بھی ہوتے ہیں، عمران خان نے آئی ایم ایف سے پیٹرولیم کی قیمتیں بڑھانے کا معاہدہ کیا تھا۔

Comments

Read Entire Article