کورونا کے بڑھتے کیسز : کراچی والوں کیلئے پابندیوں کا نیا حکم نامہ جاری

1 month ago 26

کراچی : سندھ حکومت نے کراچی میں کورونا کے بڑھتے کیسز کے پیش نظر نئے ایس او پیز جاری کردیئے ، جس میں شادی تقریبات، جم، سینما اور مزارات جانے کے لیے ویکسین لگوانا لازمی قرار دیا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ میں کورونا کے بڑھتے کیسز کے باعث نئے ایس او پیز جاری کردیں ، محکمہ داخلہ سندھ کی جانب سے حکم نامہ جاری کردیا گیا ہے۔

ایس اوپیز میں شادی تقریبات، جم، سینما اور مزارات جانے کے لیے ویکسین لگوانا لازمی قرار دیتے ہوئے کہا کہ اسکول میں 12 سال سے زائد کے بچوں کو ویکسین لازمی ہے۔

محکمہ داخلہ سندھ کا کہنا ہے کہ پبلک ٹرانسپورٹ،ریلوے میں ویکسین شدہ افراد کو سفر کی اجازت ہوگی اور سماجی فاصلے کو یقینی بنایا جائے۔.

گذشتہ روز محکمہ داخلہ سندھ نے ایس او پیز کے حوالے سےحکم نامہ جاری کیا تھا، جس میں ماسک پہننا لازمی قرار دیا۔

حکم نامے میں کہا کہ وقفے وقفے سے صابن اور پانی یا سینیٹائزر سے ہاتھ دھویں ، آنکھوں، ناک اور منہ کو ہاتھ لگانے سے گریز کریں جبکہ دو افراد کے درمیان چھ فٹ کا فاصلہ رکھنا لازمی ہے۔

محکمہ داخلہ سندھ کا کہنا تھا کہ بڑے اجتماعات سے گزیر کریں ، ہاتھ ملانے یا گلے ملنے کی عادت کو ترک کر دیں اور جن لوگوں کو ویکسین نہیں لگائی گئی ہے ،۔ وہ ویکسین کی دوسری خوراک کے چار ہفتوں کے بعد لگوائیں۔

حکم نامے میں کہا ہے کہ جن لوگوں کو ویکسین لگائی گئی ہے اور انہیں بوسٹر ویکسین نہیں ملی ہے وہ دوسری خوراک کے بعد ضرور لگائیں، کھانسی اور چھینک کو چھپانے کے لیے ہاتھ کی بجائے کہنی کا استعمال کریں، ناک کو صاف کرنے کے لیے مناسب ٹشو کا استعمال کریں جبکہ کمروں، گھروں کی مناسب وینٹیلیشن کو یقینی بنائیں۔

Comments

Read Entire Article