جیو نیوز کے رپورٹر کی سینئر صحافیوں کو دھمکیاں

3 months ago 84

جیو نیوز کے رپورٹر آصف بشیر چوہدری نے ٹوئٹ میں سینئر صحافیوں کو دھمکیاں دیتے ہوئے انہیں ڈبل ایجنٹ قرار دیا ہے۔

سماجی رابطہ کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اظہار خیال کرتے ہوئے جیو نیوز کے رپورٹر آصف بشیر چوہدری نے ارشدشریف، سمیع ابراہیم، عمران ریاض کو ڈبل ایجنٹ قرار دیا، انہوں نے کہا کہ ارشد شریف ہو، عمران ریاض ہو یا سمیع ابراہیم جیسے دوسرے سب کو یاد رکھنا چاہیئے کہ 1 بار خود کو بیچنے کے بعد آپ مرضی سے بیانیہ تبدیل نہیں کرسکتے۔

انہوں نے کہا کہ سب کو معاف کیا جاسکتا ہے لیکن ڈبل ایجنٹ کو نہیں، باز نہ آئیں تو ایسے ڈبل ایجنٹس کو گولیاں مار دی جاتی ہیں۔

A reporter of Geo News warns journalists Arshad Sharif, Sami Abrahim and Imran Riaz Khan.Alleging Sr Journo's as double agents @geonews_english reporter Asif Bashir tweets that "as per rule of the land such ppl are usually shot dead". FIA, and Journo Bodies should take notice. pic.twitter.com/ZDzoPwaopD

— ARY News (@ARYNEWSOFFICIAL) May 11, 2022

خیال رہے کہ ارشدشریف، سمیع ابراہیم ،عمران ریاض شہباز حکومت کی کارکردگی کے ناقد ہیں۔

اے آر وائی نیوز نے ایف آئی اے، صحافتی تنظیموں سے جیو کے رپورٹر کی دھمکی کا نوٹس لینے کا مطالبہ کیا ہے۔ نائب صدر پی ایف یو جے کے صدر لالہ اسد پٹھان  جیو کے رپورٹر کی ٹوئٹ کی مذمت کرتا ہوں، کسی رپورٹر کی جانب سے اس قسم کی ٹوئٹ کی امید نہیں تھی، اس قسم کی گفتگو کوئی بھی صحافی نہیں کرسکتا، کوئی صحافی اختلاف رکھتا ہے تو اس قسم کی دھمکیاں درست نہیں ہیں، سینئر صحافیوں کو انڈر ورلڈ کی دھمکیاں دی جارہی ہیں۔

Comments

Read Entire Article