وہ بولرز جنہوں نے 99 رنز پر بیٹرز کو آؤٹ کیا

3 days ago 9

انٹرنیشنل کرکٹ میں سب سے زیادہ بیٹرز کو 99 رنز پر آؤٹ کرنے والے بولر ویسٹ انڈیز کے روی رامپال ہیں۔

ویسٹ انڈیز کے روی رامپال نے اپنے کیریئر میں چار بیٹرز کو سینچری سے ایک رن کی دوری پر آؤٹ کیا۔

’کرک انفو‘ کے مطابق روی رامپال نے اپنے کیریئر میں بھارت کے ویرات کوہلی، انگلینڈ کے جوز بٹلر، سری لنکا کے کوشل پریرا اور انگلینڈ کے ایلکس ہیلز کو 99 رنز پر آؤٹ کر چکے ہیں۔

روی رامپال نے 2013 میں بھارت کے دورے کے دوران دوسرے ون ڈے انٹرنیشنل میں وشاکا پٹنم میں ویرات کوہلی کو 99 رنز پر آؤٹ کیا تھا اور ویسٹ انڈیز کی ٹیم یہ میچ دو وکٹوں سے جیت گئی تھی۔

مارچ 2014 میں انگلینڈ کے جوز بٹلر ویسٹ انڈیز کے دورے کے دوران سیریز کے تیسرے ون ڈے میچ میں روی رامپال کی گیند پر 99 رنز پر آؤٹ ہوئے تھے۔

سنہ 2015 میں سری لنکا کے خلاف کولمبو کے کرکٹ گراؤنڈ میں ون ڈے میچ کے دوران روی رامپال نے سری لنکن اوپنر کوشل پریرا کو 99 رنز پر آؤٹ کیا تھا تاہم یہ میچ سری لنکا کی ٹیم آٹھ وکٹوں سے جیت گئی تھی۔

اس سے قبل 2012 میں انگلینڈ کے ہوم گراؤنڈ پر کھیلے گئے ایک ٹی20 انٹرنیشنل میچ میں روی رامپال الیکس ہلیز کو 99 رنز پر آؤٹ کر چکے ہیں۔

روی رامپال سے قبل جنوبی افریقہ کے سابق فاسٹ بولر ایلن ڈونلڈ ٹیسٹ میچوں میں پاکستان کے سلیم ملک اور نیوزی لینڈ کے اسٹیفن فلیمنگ کو 99 رنز پر آؤٹ کر چکے ہیں۔

بھارت کے سابق کرکٹر مدن لال نے ایک ون ڈے میچ میں ایلن لیمب اور ٹیسٹ میچ میں پاکستان کے جاوید میانداد کو 99 رنز پر آؤٹ کیا تھا۔

اس فہرست میں قومی ٹیم کے سابق فاسٹ بولر عمر گل بھی شامل ہیں انہوں نے  نے اپنے انٹرنیشنل کیریئر میں دو بیٹرز کو 99 رنز پر پویلین واپس بھیجا تھا۔

 ’گل ڈوزر‘ کہلانے  والے پاکستانی بولر نے ایک ٹیسٹ میچ میں بھارت کے دی گریٹ سچن ٹنڈولکر اور ون ڈے میچ میں نیوزی لینڈ کے سابق کپتان ڈینیل ویٹوری کو 99 رنز پر آؤٹ کیا تھا۔

Comments

Read Entire Article