’حکومت ٹیکنالوجی، ڈیجیٹل ماحولیاتی نظام میں سرمایہ کاری کو آسان بنائے گی‘

3 days ago 12

وفاقی وزیر تجارت سید نوید قمر نے بدھ کو ٹیکنالوجی اور ڈیجیٹل ایکو سسٹم کے شعبے میں تجارت اور سرمایہ کاری کو آسان بنانے کے لیے حکومت کی جانب سے مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی۔

وزیر مملکت پاکستان میں سلیکون کی سرمایہ کاری کو تیز کرنے کے بارے میں یو ایس ایڈ کی یو ایس پاکستانی ڈاسپورا کانفرنس سے خطاب کر رہے تھے۔

سید نوید نے کہا کہ سلیکون ویلی کے متحرک اور کامیاب امریکی پاکستانی ڈاسپورا اور مقامی کاروباروں اور سب سے اہم بات حکومت پاکستان کا ادراک حاصل کرنا یقینی طور پر پاکستان کی ٹیکنالوجی اور ڈیجیٹل ماحولیاتی نظام کو بہتر بنانے میں مددگار ثابت ہوگا۔

وزیر نے پاکستان میں اسٹارٹ اپ کنیکٹ پروگرام شروع کرنے پر یو ایس ایڈ اور اوپن سلیکون ویلی کو بھی مبارکباد دی۔

سید نوید نے کہا کہ پاکستان کے اہداف کو پورا کرنے کے لیے ٹیکنالوجی میں سرمایہ کاری بہت ضروری ہے، اور یہی وجہ ہے کہ مجھے یہ سن کر بہت خوشی ہوئی کہ آج کی کانفرنس کے دوران، آپ نے پاکستان کو ترقی اور جدید بنانے کے لیے ٹیکنالوجی کے شعبے میں سرمایہ کاری سے فائدہ اٹھانے کے لیے تارکین وطن کی صلاحیت کو اجاگر کیا۔

انہوں نے مشاہدہ کیا کہ یو ایس ایڈ چار ڈائس پورہ اداروں کے ساتھ مفاہمت کی یادداشتوں پر دستخط کر رہا ہے، جو آج بعد میں مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کر رہے ہیں جو پاکستان کے ترقیاتی منظرنامے پر مثبت اثر ڈالے گا۔

بعد ازاں انہوں نےحکومت پاکستان کی جانب سے امریکہ کا شکریہ بھی ادا کیا۔ جنہوں نے سیلاب کی تباہی سے نمٹنے اور سیلاب کی حفاظت کے لیے اب تک 200 ملین ڈالر سے زیادہ کی امداد کا عہد کیا ہے۔

اس میں 9 جنوری کو جنیوا میں موسمیاتی پر بین الاقوامی کانفرنس میں 100 ملین ڈالر کا ان کا تازہ ترین اعلان بھی شامل ہے۔

Comments

Read Entire Article