تانبے کے برتنوں کی وہ جادوئی خصوصیات جس سے لوگ واقف نہیں

1 week ago 19

تانبے کے برتن میں شامل اینٹی بیکٹریل اور اینٹی آکسیڈینٹ پانی کو مضر اثرات سے پاک کرکے صحت کیلیے مفید بناتا اور کئی امراض سے محفوظ رکھتا ہے۔

تانبا ایک قدرتی دھات ہے صدیوں سے تانبے کے برتن ہمارے معمولات زندگی کا حصہ رہے ہیں اور کھانے پینے کے دوران اس دھات سے بنے برتن استعمال کیے جاتے رہے ہیں لیکن بدلتے رسم ورواج اور دوسروں کی اندھی تقلید کے باعث اب تانبے کے برتن گھروں سے تقریباً ناپید ہی ہوچکے ہیں اور اب زیادہ تر نادر اشیا کی دکانوں پر ہی نظر آتے ہیں جب کہ گھروں میں ان کی جگہ کثرت سے پلاسٹک سے بنے برتنوں نے لے لی ہے جو صحت کے لیے انتہائی مضر سمجھے جاتے ہیں۔

قدیم زمانوں میں تانبے سے بنے برتنوں میں پانی ذخیرہ کیے جانے کا رواج بھی رہا ہے لیکن جیسے جیسے تانبے کے برتن متروک ہوئے ویسے ویسے یہ صحت مند رواج بھی ماضی کا حصہ بن چکا ہے، لیکن جیسے جیسے وقت گزر رہا ہے اور بیماریاں بڑھنے کے ساتھ نئی تحقیق سامنے آرہی ہیں بالخصوص جب لوگوں کو پتہ چل رہا ہے کہ تانبے کے برتن میں کھانا اور پینا صحت کے لیے کس قدر فائدہ مند ہے تو وہ آہستہ آہستہ ماضی کی طرف لوٹنے کی کوشش کررہے ہیں۔

تانبے میں یہ اینٹی بیکٹیریل اثرات ہوتے ہیں جو پانی میں موجود بیکٹریا، فنگس سمیت انسانی جسم کو نقصان پہنچانے والے تمام بیکٹیریا ختم کرتا ہے یہی وجہ ہے کہ بہت سارے واٹر پیوریفائر میں تانبا شامل ہوتا ہے، تانبے کا برتن پانی کو مضر صحت بیکٹریا سے پاک کرکے کے اسے صحت کیلیے مفید بناتا ہے۔

اس قدرتی دھات میں اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات ہیں جو جسم میں فری ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتی ہے جو کہ جِلد کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتی ہے اور بڑھاپے کی علامات کو روکتی ہے اس کے علاوہ یہ جسم میں خون کی گردش کو فروغ دیتا اور خون کی نالیوں کو پھیلنے میں بھی مدد کرتا ہے جو بالآخر قلبی نظام کے مناسب کام کو منظم کرتا ہے اور اسے کسی بھی قسم کی بیماری سے بچاتا ہے۔

تانبا تھائیرائڈ گلینڈ کے صحیح کام کرنے میں مدد کرتا ہے کیونکہ تھائیرائڈ گلینڈ کے صحیح کام کرنے کے لیے جسم میں کافی مقدار میں کاپر یعنی تانبا ہونا ضروری ہے اس کے علاوہ تانبے میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں اور اس کی یہی خاصیت جسم میں کسی بھی قسم کی سوزش کو کم کرنے میں مدد دیتی ہے اس کے ساتھ ہی جسم کو الرجی اور انفیکشن سے بھی بچاتی ہے۔
تو اگر آپ بھی صحت مند رہنا چاہتے ہیں تو اپنے کچن میں تانبے کے برتنوں کو دوبارہ جگہ دیں تاکہ خوشحال زندگی گزار سکیں۔

Comments

Read Entire Article